Halaman

Khamis, 22 November 2012

Yahudi Laknatullah

                         

                     Bagaimana Boleh Jadi Bergini??Apa Salah Anak Ini??Hingga Bergini??Semuanya Kerana YAHUDI LAKNATTULLAH Yang Tidak Mempunyai HATI PERUT!...Dia Pergi Kesekolah Dengan Gembira..Hendak Menuntut Ilmu..Sedang Belajar Datang Satu Bom Yang Menghancurkan Bangunan Sekolah Dan Hamba Allah Di Dalam  Bangunan Itu..ALLAHHUAKBAR!!


                     Anak Yang Tidak Bersalah Yang Dibunuh....Bertapa Sedihnya Ibu Bapa Pada Anak Ini..Melihat Anaknya Yang Tidak Bersalah Dibunuh...Anak-anak Di Malaysia Gembira Bermain...Anak-anak Di Palestine Bersedih Apabila DiSerang Oleh Yahudi Laknattullah..

           
                     Wahai Warga Palestine..!Kami Di Sini Hanya Mampu Berdoa Atas Kemenangan Umat Islam...InsyaAllah..Kemenangan Di Atas Kaum Islam...Aku Tahu Negaramu Telah Merdeka..Tetapi YAHUDI LAKNATTULLAH Masih Bermuslihat Jahat Padamu..Aku Akan Berdoa Setiap Selepas Solat..

 
                      "Ya Allah,Engkau Berikanlah Kemenangan Keatas Umat Islam Ya Allah...Diriku Tidak Sanggup Melihat Umat Islam Terseksa..Aku Tidak Mampu Untuk Berjuang Jihad Fi Sabilillah Di Sana..Aku Hanya Mampu Berdoa Ya Allah...Engkau Berikanlah Kemenangan Kepada Palestine Dan Engkau Hancurkan,Hancurkan,Hancurkan YAHUDI LAKNATTULLAH!!..Amin Ya Rabb"

Tiada ulasan:

Siti Noor Huda Copyright © 2012 Designed by Ms Farhana Zin